Sabtu, 11 Mei 2013

Intai : Handbag Siapa?


Handbag siapa? Handbag kawan saya. Sudah dapat kebenaran untuk masukkan dalam blog ini.  Ini kiranya seperti 'sneak peek' handbag kawan saya. Jom, kita tengok macamana dia susun benda dalam handbag dia.


Rekabentuk handbag ini sememangnya memudahkan susun atur didalamnya. Ada tiga ruangan berbeza. Setiap benda disusun dalam ruang masing-masing. Tengoklah, kemaskan? Gincu, bedak, kunci kereta , tisu dan dompet. Benda yang biasa yang anda akan jumpa dalam handbag perempuan.

Dalam banyak-banyak benda yang saya selongkar, saya tertarik kepada 'dompet' kawan saya.


Ada banyak slot dan ruang. Ruang untuk simpan wang kertas. Ada slot untuk kad-kad. Slot boleh dikeluarkan. Saya suka.


Setiap wanita ada kaedah masing-masing dalam menyusun atur dalam handbag masing-masing. Saya sendiri ada kongsikan cara menyusun atur handbag saya di sini. Oklah, terima kasih Puan Jaja kerana sudi bagi peluang saya selongkar handbag anda!

6 ulasan:

  1. Tanya la kawan tu mana dia dapat dompet tu..?

    BalasPadam
    Balasan
    1. Charles and keith. Saya suka tang slot uh boleh keluar tu

      Padam
  2. Huiyoohhh K.E.M.A.Snya...!! Saya adalah SANGAT S.U.K.A...!!!

    BalasPadam
  3. Ehehehe.. Malu lak rase *blush

    BalasPadam
    Balasan
    1. nanti boleh geledah tempat lain pulak...

      Padam