Rabu, 3 Julai 2013

Intai : Beg Aznieza


Beg orang muda. Warna yang cantik.


Kalau beg besar selalunya kita fikir ada macam-macam di dalamnya. Tapi beg ini lain sedikit. Kemas dan teratur. Tidak banyak barang. Yang ada beg kosmetik, buku nota dan purse.



Dalam beg hijau ada earphone dan macam-macam. Kemas. Terima kasih banyak- banyak bagi saya selongkar beg awak ye Niza !

10 ulasan:

  1. hihi rajin nyelongkar yek..takpe byk pekdah blh tiru pape patut kann...;)

    BalasPadam
    Balasan
    1. yup, cam detective lak rasanya

      Padam
  2. bagusnya...takde macam2...dinasour pun tak mo tinggal dalam bag kemas cam tu.

    BalasPadam
    Balasan
    1. hahaha...sampai ke dinasour tuh..

      Padam
  3. Eerrr...kalau bag sy...carik ape pon tak jumpe..heheh

    BalasPadam
    Balasan
    1. Akak dulu camtu jugak. Semua ada. Anak kecik(alasan semata) tapi skrg dah insaf sket :-)

      Padam
  4. Kemas je..beg ofismet eh? Hehe..dulu ada satu tv show yg selongkar beg artis tu...lupa namanya apa.. Sekali longgok beg semuaaaa keluar. Macam poket doremon.hehe..

    BalasPadam
    Balasan
    1. Ya, ofismate. tv show tv3 kot....pernah tertengok diorang selongkar beg shiela rusli. Kemas tau!

      Padam
  5. assalam,

    salam ukhuwah dari bunda...bunda pun suke pakai beg bsr2...tapi saratlah dalamnyer..

    BalasPadam
    Balasan
    1. Salam ukhuwah juga buat bunda.Terima kasih sudi jengok blog saya. Kalau kerja saya pakai beg kecik tapi kalau jalan2 saya selalu jugak bawak beg besar. Isi macam-macam juga :)

      Padam