Selasa, 28 Mei 2013

Intai : Istana Kesultanan Melayu

Entri ini bukanlah berkaitan organizing tetapi berkaitan dengan rekabentuk dan hiasan dalaman.

Kalaulah. Saya kata kalaulah saya ada rumah lagi, saya teringin sangat rumah saya ada ciri-ciri istana lama. Saya suka ukiran yang ada pada dinding, rekabentuk tangga, anjung, bumbung dan tiang yang banyak itu. Bukan saya seorang yang suka akan perkara ini. Saya , abah dan ma ada citarasa yang hampir sama.

Sungguh saya berangan kalau saya ada rumah seperti itu, saya tak perlu perabot yang banyak. Cukup sekadar yang asas sahaja. Mari kita jamu mata, gambar yang saya ambil di Melaka hujung minggu lepas.

 





Itu mimpi saya...

4 ulasan:

  1. ouchh...mimpi yang sangat mahal haha..

    BalasPadam
  2. memang terbaik kalau dpt mcm ni

    BalasPadam
  3. ASSALAMUALAKUM

    SU ADA SEDIAKAN TEMPAHAN HEADER JUST RM5 DAN RM3 SAHAJA
    JOM TEMPAH.
    BOLEH PERGI BLOG SUE OKAY
    http://suesukasusun.blogspot.com/2013/05/header-murah-rm3-dan-rm5-sahajacepat.html

    MISI : UNTUK MEMBELI BUKU-BUKU AQILAH

    BalasPadam